Evils Ghost  Index du Forum
Evils Ghost
Bienvenue sur le forum Evils Ghost, une Team d'amis, qui joue en totale coopération !

Evils Ghost  Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: La Fouine - Mes Reperes (ALBUM) ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Evils Ghost Index du Forum -> Informations de Team et Forum -> Les News & Annonces
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
jaswaldi
Visiteur Avisé
Visiteur Avisé

Masculin

MessagePosté le: Sam 21 Mai 2016 - 11:10    Sujet du message: La Fouine - Mes Reperes (ALBUM) Répondre en citant

La Fouine - Mes Reperes (ALBUM) > urlin.us/2c5pv

La...Fouine...est...honnte...dans...son...propos,...sans...conteste,...mais...une...histoire...personnelle,...mme...complte,...ne...fait...pas...un...monument...quand...il...sagit...de...la...transposer,...encore...une...fois,...sur...les...pistes...du...CDNon.quil.cherche..adoucir.et.sucrer.son.propos,.mais.cet.aficionado.revendiqu.du.rap.amricain.a.compris.des.50.Cent,.T-Pain.ou.Akon.que.les.morceaux.doivent.tre.lisses.pour.sduire.radios.et.clubsWatch.Queue.Queue.count/total.Album.Mes.Repres.Officiel.SubscribeSubscribedUnsubscribe416.LoadingLa.production.de.Mes.Repres,.en.bonne.partie.assume.par.son.propre.frre.Canardo,.est.soigne,.entre.electro,.dance-floor,.piano.pour.souligner.la.gravit.du.propos,.et.gros.riffs.de.synths.gras.pour.pousser.les.gros.sur.la.piste19,250...views6...years...ago...View...7...more...This...item...has...been...hidden...Related...channels...Album...Aller...Retour...Officiel...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...PanamAllRap...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...Cdric...Pereira...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...Minato954...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...Du...Sons......l'Etat...Pure...!...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...La...Fouine...-...Channel...SubscribeSubscribedUnsubscribe...Il...est...fluide,...sans...asprit,...homogne...avec...son...style...finalement...plutt...popby...MesReperesFrance...11,342...views6...years...ago...View...7...more...This...item...has...been...hidden...Uploads...Play...all...4:36...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...a...Fait...Mal...(Remix)...avec...Sefyu...et...Soprano...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...4...minutes,...36...seconds14,691...views6...years...ago...4:37...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...Hamdoulah...Moi...a...Va...avec...Canardo...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...4...minutes,...37...secondsCLIPS...SONS...VIDEOS...PAROLES...NEWS...ALBUMS...TOP...100...T-SHIRTS...RADIO...R2F...RAP...2FRANCE...SUR...LES...RSEAUX...RECHERCHE...:...twinsmatic...featAvec...de...bons...refrains...chants,...du...R&B...frelat...pour...asseoir...le...tout...et...provoquer...le...consensusCorrect..this..Line..Record..a..Video..Annotation..Edit..Video..Id..Add..an..Image..Formatting..Help..Save..(shift+enter)..cancel..Add..an..image,..video,..or..tweet..by..pasting..in..the..URL:..Add..a..link..like..this:..[Check..out..my..fave..website](..Simple..formatting:..*Italicize..Album..Titles*..>..This..is..how..you..quote..from..other..sources..How..to..write..for..Genius....Save..Video....Re-record..Video....Watch..Video..Again..You..can..change..this..preference..belowImmortelles.byLaFouine.Lyrics.3About..Genius..Embed..a..Text..Verified..Artists..Contributor..Guidelines..Education..Press..Advertise..Privacy..Policy..Jobs..Developers..Terms..of..Use..Contact..us....2016..Genius..Media..Group..IncLe..flow..de..La..Fouine..est..moins..reprable..que..celui..de..ses..confrres..gros..vendeurs..de..ces..dernires..annes,..il..na..pas..laccent..et..la..sinuosit..de..[Soprano](/artists/Soprano),..la..rugosit..de..[Sefyu](/artists/Sefyu)..(ces..deux..derniers..sont..les..seuls..featurings..notables..de..lalbum),..pas..non..plus..le..mtier..et..la..brutalit..de..[Booba](/artists/Booba)..ou..[Rohff](/artists/Rohff)Jean-Eric...Perrin...(Music...Story)...This...video...is...processing......it'll...appear...automatically...when...it's...done..Correct...this...Line...Record...a...Video...Annotation...Edit...Video...Id...Add...an...Image...Formatting...Help...Save...(shift+enter)...cancel...Add...an...image,...video,...or...tweet...by...pasting...in...the...URL:...Add...a...link...like...this:...[Check...out...my...fave...website](...Simple...formatting:...*Italicize...Album...Titles*...>...This...is...how...you...quote...from...other...sources...How...to...write...for...Genius......Save...Video......Re-record...Video......Watch...Video...Again...by...MesReperesFrance...12,267...views6...years...ago...3:31...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...De...L'Or...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...3...minutes,...31...secondsLa.Fouine.est.honnte.dans.son.propos,.sans.conteste,.mais.une.histoire.personnelle,.mme.complte,.ne.fait.pas.un.monument.quand.il.sagit.de.la.transposer,.encore.une.fois,.sur.les.pistes.du.CDJe..sais..o..a..ramne..byLaFouine..Lyrics..17En.quatre.annes.de.carrire,.il.sort.son.troisime.album.en.major,.auquel.il.fait.ajouter.trois.street.albums.dans.les.espaces.!.Autant.dire.que.lchalas.aux.allures.de.Snoop.revisit.marocain.du.78.est.disert.et.travailleurACTU...CLIPS..."Pablo"..."Fais...le...Moonwalk"..."CAILLES"..."Millions"...Faf...Larage..."Sebastien...Damiani...FtLe.plus.spectaculaire.restant.la.rythmique..base.de.chips.croques.sur.la.chanson.du.mme.nom.!.Lunivers.dcrit.par.La.Fouine.est.lui.aussi.dlimit,.il.voque.la.prison.(*Du.ferme*).quil.a.connue,.et.le.*Rap.franais*.qui.la.sauv.dans.un.exercice.de.name.dropping.dj.pratiqu.par.[Diam's](/artists/Diam-s).et.quelques.autres,.tant.le.poids.de.lhistoire.des.pionniers.du.rap.franais.semble.peser.sur.cette.gnration.plus.rcenteDe...l'Or...byLaFouine...Lyrics...957,796...views6...years...ago...3:13...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...Je...Sais...O...a...Ramne...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...3...minutes,...13...secondsby.MesReperesFrance.20,762.views6.years.ago.4:22.Play.nextPlay.now.La.Fouine.-.Tous.Les.Mmes.[.Mes.Repres.].-.Duration:.4.minutes,.22.secondsAbout.Genius.Embed.a.Text.Verified.Artists.Contributor.Guidelines.Education.Press.Advertise.Privacy.Policy.Jobs.Developers.Terms.of.Use.Contact.us..2016.Genius.Media.Group.IncRap.Inconscient.byLaFouine.Lyrics.14WorkingGENIUS.Sign.Up.Sign.In.Rap.Pop.Rock.R&B.Country.France.Deutschland.Polska.Lit.News.Screen.Sports.13,145...views6...years...ago...3:19...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...Chips...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...3...minutes,...19...secondsby...MesReperesFrance...24,514...views6...years...ago...4:39...Play...nextPlay...now...La...Fouine...-...Immortelles...[...Mes...Repres...]...-...Duration:...4...minutes,...39...secondsHamdoulah...moi...a...va...byLaFouine...Lyrics...13Il.gagnerait.sans.doute..concentrer.son.discours.(19.titres.sur.Mes.Repres).pour.le.rendre.plus.percutantLanguage:...English...Country:...Ukraine...Restricted...Mode:...Off...History...Help...LoadingOur..editors..and..contributors..collaborate..to..create..the..most..interesting..and..informative..explanation..of..any..line..of..text f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Sam 21 Mai 2016 - 11:10    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Evils Ghost Index du Forum -> Informations de Team et Forum -> Les News & Annonces Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Les Pros du Snipe © theme by KastleLine 2012